Keuken Kampioen Divisie en Techonomy verlengen samenwerking en gaan een partnership met elkaar aan. Techonomy wordt Digital Partner Keuken Kampioen Divisie.
Dit wordt het vierde seizoen dat de Coöperatie Eerste Divisie (CED) de samenwerking met Techonomy aangaat. Beide partijen werken vanuit een centrale visie en aanpak, waardoor er per club gewerkt wordt om waarde toe te voegen op (digital) marketing en commercieel gebied.
Martijn de Munnink, Marketing Manager Coöperatie Eerste Divisie, is enthousiast over de voortzetting van de samenwerking: “De afgelopen jaren is er uitstekend werk geleverd door Techonomy in de vorm van digitale marketingondersteuning richting onze clubs. We zijn dan ook blij dat we deze samenwerking voortzetten en tevens omzetten in een partnership. Met de snelle digitale veranderingen is het fijn dat we gebruik kunnen maken van een specialist als Techonomy. We kijken uit naar de activaties en campagnes die Techonomy gaat uitrollen bij alle Keuken Kampioen Divisie clubs.”
Damian François, Business Director Techonomy, is trots op het partnership met de Keuken Kampioen Divisie: “De afgelopen seizoenen hebben we met onze expertise van digitale- en data marketing mooie resultaten behaald voor de divisie en haar clubs. We kijken ernaar uit om vanuit het partnership deze resultaten verder uit te bouwen en de samenwerking te intensiveren.
(v.l.n.r. Martijn de Munnink, Marketing Manager CED, Marc Boele Algemeen Directeur CED, Damian François, Business director Techonomy & Maikel van Huet Digital Project Manager)