De Keuken Kampioen Divisie heeft in samenwerking met Derbystar een unieke online veiling georganiseerd via de website Vrijdag14.nl. Bij deze veiling konden supporters bieden op voelbalitems om geld op te halen voor onze maatschappelijk partner: De Cruyff Foundation. Vandaag werd de opbrengst, maar liefst 14.000 euro, middels een cheque uitgereikt op de middenstip tijdens de wedstrijd ADO Den Haag – NAC Breda.
De Cruyff Foundation steunt sport en-spelprojecten over de hele wereld. Dit doen zij voor kinderen en jongeren voor wie sport niet vanzelfsprekend is. Een missie die de Keuken Kampioen Divisie en mede-organisator Deventrade nauw aan het hart ligt. Koen Aartman, Manager Partnerships bij de Johan Cruyff Foundation was vandaag aanwezig om de cheque in ontvangst te nemen uit handen van Marc Boele, Algemeen Directeur van de Coöperatie Eerste Divisie en Olaf Pothoven, Directeur bij Deventrade.
Creating Space
Om de Cruyff Foundation te steunen, kwamen de spelers van de teams uit de Keuken Kampioen Divisie tijdens speelronde 31 het veld op in een uniek shirt. Supporters konden op deze shirts en andere unieke voetbalitems bieden. Dit shirt is het symbool voor de verbinding tussen de Keuken Kampioen Divisie en de Cruyff Foundation. Supporters konden op deze shirts en andere unieke voetbalitems bieden. Het design van het shirt is gebaseerd op de officiële Derbystar wedstrijdbal van dit seizoen, die in teken staat van de Cruyff Foundation en breed uitgedragen wordt met de boodschap: “Creating Space”.
Foto’s: Copyright Keuken Kampioen Divisie / ProShots