Eerste Divisie heet voortaan Keuken Kampioen Divisie

Keuken Kampioen is de nieuwe naamgevende sponsor van de Eerste Divisie. De Eerste Divisie heet de komende drie seizoenen Keuken Kampioen Divisie. De marktleider uit de Nederlandse keukenbranche is onderdeel van De Mandemakers Groep en heeft 47 vestigingen verspreid door het hele land. Hiermee heeft de Eerste Divisie zijn opvolger voor Jupiler binnen.

Directeur Marc Boele van de Coöperatie Eerste Divisie is zeer content met zijn nieuwe titelsponsor. “Keuken Kampioen is een gerenommeerd bedrijf dat veel overeenkomsten heeft met onze Divisie. Beide nuchtere, Nederlandse merken die voor alle Nederlanders toegankelijk zijn. De nieuwe sponsor is oprecht betrokken bij de sport. Dit geeft ons veel vertrouwen voor de toekomst. Wij helpen het merk graag om bekender te worden onder voetballiefhebbers in Nederland.”

Ook Wim de Ruiter, directeur marketing van De Mandemakers Groep, reageert enthousiast. “De Eerste Divisie staat voor kwaliteit, beleving en is toegankelijk voor iedereen. Daarom past het zo goed bij Keuken Kampioen.
We zijn er trots op dat we de opvolger kunnen zijn in het rijtje van merken als TOTO, Gouden Gids en Jupiler. En natuurlijk kijken we uit naar het nieuwe seizoen met misschien wel de sterkste competitie ooit in de Keuken Kampioen Divisie”.

De Tafel van Kees
Aanstaande zondag wordt in een speciale uitzending van De Tafel van Kees op FOX Sports alvast vooruitgeblikt op het eerste seizoen van de Keuken Kampioen Divisie. Het programma wordt voor de gelegenheid gepresenteerd door Pascal Kamperman met analisten Kees Kwakman en Hans Kraaij jr. Hij zal stilstaan bij de nieuwkomers FC Twente, Sparta en Roda JC. Net als de kanshebbers die het afgelopen seizoen net naast de prijzen grepen, zoals NEC Nijmegen, Cambuur en FC Dordrecht. En hoe vergaat het kampioen Jong Ajax, Jong AZ, Jong PSV en Jong FC Utrecht komend seizoen? Dat en meer in De Tafel van Kees.