Keuken Kampioen Divisie en Slam verlengen contract
Nieuws

Keuken Kampioen Divisie en Slam verlengen contract

De samenwerking tussen Keuken Kampioen Divisie en SLAM! is met een jaar verlengd. Voor het zevende seizoen op rij wordt het vertrouwen uitgesproken en de krachten gebundeld.

De Coöperatie Eerste Divisie heeft met trots het langst lopende mediapartnership verlengt. SLAM! en de CED spreken wederom het vertrouwen uit naar elkaar. SLAM! Is sinds 2017 de officiële mediapartner van de Keuken Kampioen Divisie. Met de verlenging van het partnership wil de Coöperatie Eerste Divisie de vrijdagcampagne in een beter daglicht zetten.

Op dinsdag 13 juni jl. zijn de Coöperatie Eerste Divisie U.A. (Keuken Kampioen Divisie) en SLAM! samengekomen om een handtekening te zetten onder de verlenging van het samenwerkingsovereenkomst. Tijdens de rust in vele Keuken Kampioen Divisie stadions laat SLAM! zich horen met ‘Housuh in de Pauzuh’: een kwartier lang alle genres in een speciale muziekmix. Zo wordt de beleving in de stadions verhoogd. Een van de vele voorbeelden hoe de krachten worden gebundeld in het succesvolle partnership.

Op de foto v.l.n.r Chiel de Leeuw (Marketing Director RadioCorp), Job Peijnenburg (Account Manager Branded Partnerships RadioCorp), Marc Boele (Algemeen directeur CED) & Jelte Griess (Head of Partnerships CED).

Deel via: