5 april 2021
De Keuken Kampioen Divisie wil bedrijven die het lastig hebben in de Coronacrisis een helpende hand toesteken. De competitie wil – met de medewerking van haar huidige partners – reclame op de LED-boarding bij alle Keuken Kampioen Divisie-wedstrijden verloten om de bedrijven die het lastig hebben door de beperkingen van de Coronacrisis een unieke kans te geven op landelijke exposure tijdens de laatste vijf speelrondes van het seizoen. Op deze manier wil de Keuken Kampioen Divisie het bedrijfsleven ondersteunen.
‘De clubs in de Keuken Kampioen Divisie zijn altijd gesteund door midden-en kleinbedrijven, en voornamelijk door bedrijven uit de regio van onze clubs. Daarom is het tijd dat we als collectief iets terug doen voor de midden-en kleinbedrijven die het lastig hebben in deze uitdagende tijd’, aldus Johan Bolhuis, Commercieel Manager van de Keuken Kampioen Divisie.
‘Het beschikbaar stellen van een eigen reclame-uiting op de LED-boarding bij alle wedstrijden uit de Keuken Kampioen Divisie is een klein gebaar, maar hiermee willen we graag benadrukken dat de Keuken Kampioen Divisie de onvoorwaardelijke steun van de midden-en kleinbedrijven voor onze clubs enorm waardeert. De midden-en kleinbedrijven zijn essentieel voor de Nederlandse economie, maar óók voor het Nederlandse voetbal’.
De opzet van de actie
Bedrijven die in aanmerking willen komen voor de exposure-prijs kunnen zich vanaf maandag 5 april 10.00 uur aanmelden via www.keukenkampioendivisie.nl/led-boarding . Deelname is gratis en inschrijven kan tot maandag 12 april 10.00 uur. Uiterlijk dinsdag 13 april wordt er – doormiddel van een speciale trekking – een winnaar bekendgemaakt.
De prijs – een eigen reclame-uiting op de LED-boarding bij alle Keuken Kampioen Divisie-wedstrijden – geldt gedurende vijf speelrondes. Dat betekent dat de reclame-uiting te zien zal zijn in:
Speelronde 34 | 16 – 19 april 2021
Speelronde 35 | 23 – 25 april 2021
Speelronde 36 | 30 april – 3 mei 2021
Speelronde 37 | 7 mei 2021
Speelronde 38 | 12 mei 2021