Vanavond begint het nieuwe Keuken Kampioen Divisie-seizoen! Bij een nieuw seizoen hoort ook een vernieuwde website. De Keuken Kampioen Divisie heeft in samenwerking met mediapartner Southfields de huidige website in een nieuw jasje gestoken.
De website van Keuken Kampioen Divisie wordt dagelijks bezocht door supporters van alle clubs en andere geïnteresseerden. Het is voor de divisie des te belangrijker om de juiste ‘look and feel’ uit te stralen richting de bezoekers.
Martijn de Munnink, Marketing Manager van de Coöperatie Eerste Divisie, is helemaal in zijn nopjes met de vernieuwde en verbeterde website. “We zijn blij dat we de gloednieuwe Keuken Kampioen Divisie-website hebben kunnen lanceren voor de start van het nieuwe seizoen. De belangrijkste onderdelen van onze competitie zijn nu nog overzichtelijker, gemakkelijker en sneller te vinden. De komende maanden gaan we gefaseerd nieuwe onderdelen toevoegen om supporters nog beter te voorzien van alle ins en outs in de competitie & van ieders favoriete club.”
Het Southfields-team bestaande uit Kim Marquerink, Mitchell Vermaning & Steven Guis kijken met veel trots terug op het project. “Met veel plezier hebben we samen het team van de CED gewerkt aan de vernieuwde website van de Keuken Kampioen Divisie. Met verbeterde data-koppelingen, nieuwe design-elementen en diverse optimalisaties hebben we de basis gelegd voor de toekomst, waarin we met elkaar het platform blijven verrijken en verbeteren.”