Keuken Kampioen Divisie strikt 433 als nieuwe mediapartner
Nieuws

Keuken Kampioen Divisie strikt 433 als nieuwe mediapartner

De Keuken Kampioen Divisie heeft in 433 een nieuwe mediapartner gevonden. Dit partnerschap stelt 433NL in staat om structureel verslag te doen van wat er gebeurt op de velden van de Keuken Kampioen Divisie, waarbij de beste momenten uit de spannendste competitie van Europa worden uitgelicht. 

De Keuken Kampioen Divisie is het ideale podium voor talenten om zich te presenteren aan clubs uit de Eredivisie én andere internationale topcompetities. Door deze samenwerking worden deze talenten nog meer naar de voorgrond geschoven op het (Instagram)kanaal van 433NL, met maar liefst 2,1 miljoen volgers.

433NL is het Nederlands georiënteerde Instagram-kanaal van 433, de grootste voetbalcommunity ter wereld. Met positieve en inspirerende content wil 433 de wereld samen laten genieten van het prachtige spel. Via zijn sociale kanalen en app bereikt het maandelijks meer dan 300 miljoen mensen.

(v.l.n.r. Juul Manders CEO 433, Marc Boele, CEO Keuken Kampioen Divisie & Demy de Zeeuw, Co-founder 433)

Deel via: